Klantgerichtheid

 

In een tijd waarin klanten steeds hogere verwachtingen hebben, is klantgerichtheid cruciaal voor het succes van elke organisatie. Klantgericht werken betekent niet alleen dat je luistert naar de behoeften van de klant, maar ook dat je proactief oplossingen biedt, verwachtingen overtreft en een positieve klantbeleving creëert. Bij Academie Nederland helpen we organisaties om klantgerichtheid naar een hoger niveau te tillen door middel van praktijkgerichte trainingen.

 

Onze klantgerichtheidstrainingen zijn ontwikkeld voor medewerkers op alle niveaus, van de frontoffice tot het management. In de trainingen leren deelnemers hoe zij klantbehoeften beter kunnen identificeren, omgaan met uitdagende situaties, empathie tonen en servicegericht communiceren. Door klantgerichtheid te integreren in de dagelijkse werkprocessen, kunnen organisaties hun klanttevredenheid en loyaliteit vergroten. Klantgerichtheid gaat verder dan serviceverlening, het is een mindset.

 

Bij Academie Nederland zorgen we ervoor dat medewerkers en teams niet alleen de juiste technieken leren, maar ook de juiste houding ontwikkelt om van elke klant een tevreden ambassadeur te maken. Benieuwd welke klantgerichtheidstraining het beste bij jouw organisatie past? Neem contact op met onze studieadviseurs voor advies op maat 085-1306347.

Klantgerichtheid

Het aanbod

Conflicten herkennen, ermee omgaan en oplossen
Conflicten herkennen, ermee omgaan en oplossen
  • E-learning
  • 3 uur
  • 8,6
Feedback geven
Feedback geven
  • E-learning
  • 1 uur
  • 7,8
Zelfvertrouwen in elke sociale situatie
Zelfvertrouwen in elke sociale situatie
  • Audioboek
  • 1 uur
Wat wil je nou eigenlijk zeggen? Leer duidelijk en effectief communiceren
Wat wil je nou eigenlijk zeggen? Leer duidelijk en effectief communiceren
  • Audioboek
  • 8 uur
  • 10,0
Non-verbale communicatie en lichaamstaal
Non-verbale communicatie en lichaamstaal
  • E-learning
  • 2 uur
  • 8,0
Jezelf presenteren
Jezelf presenteren
  • E-learning
  • 1 uur
  • 8,0
Klantgericht denken en handelen
Klantgericht denken en handelen
  • E-learning
  • 2 uur
Kloteklanten 3.0
Kloteklanten 3.0
  • Audioboek
  • 4 uur
  • 10,0
Leer omgaan met lastige situaties
Leer omgaan met lastige situaties
  • Audioboek
  • 5 uur
Mindful luisteren: mindfulness meditatie
Mindful luisteren: mindfulness meditatie
  • Audioboek
  • 1 uur
Coachen 3.0 deel 2: Oplossingsgerichte gespreksvoering
Coachen 3.0 deel 2: Oplossingsgerichte gespreksvoering
  • Audioboek
  • 6 uur
Authentiek presenteren
Authentiek presenteren
  • E-learning
  • 3 uur
  • 8,0
Mental MindSet 5: Initiatief & communicatie
Mental MindSet 5: Initiatief & communicatie
  • E-learning
  • 1 uur