Ultieme klantgerichtheid voor leidinggevenden

Online cursus Ultieme klantgerichtheid voor leidinggevenden

De hoogste kwaliteit leveren op het gebied van klantgerichtheid. Volg je deze online cursus, dan weet je precies hoe je samen met je medewerkers doelgericht en effectief kunt werken aan een vijf-sterrendienstverlening vanuit de organisatie, waarin jij een leidinggevende positie hebt!

De hoogste kwaliteit leveren op het gebied van klantgerichtheid! Dat wil iedereen wel die met zijn of haar organisatie producten en diensten levert aan anderen. Maar waar liggen de ultieme mogelijkheden en de onvermijdelijke grenzen? Volg je deze e-learning, dan weet je precies hoe je samen met je medewerkers doelgericht en effectief kunt werken aan een vijf-sterrendienstverlening vanuit de organisatie, waarin jij een leidinggevende positie hebt!

Doel van de cursus

De online cursus 'Ultieme klantgerichtheid voor leidinggevenden' helpt jou als leidinggevende om klantgericht te handelen..

Wat kan of ken je na de cursus

  • Verdiepen in wie en wat jouw klant is
  • Kennis van begrip (extra) service
  • Ideeën om van klachten kansen te maken
  • Ideeën om ervoor te zorgen dat ultieme klantgerichtheid in het DNA van je organisatie gaat zitten

Duur en studiebelasting

De e-learning 'Ultieme klantgerichtheid voor leidinggevenden' duurt ongeveer 9 uur. Wil je het maximale rendement uit je online training halen, gebruik dan de ondersteunende lesmaterialen. De totale studiebelasting bedraagt 14 uur.

Doelgroep en vooropleiding

Deze e-learning is geschikt voor iedereen die in een leidinggevende functie betrokken is bij het waarborgen van de kwaliteit van de dienstverlening binnen zijn of haar organisatie. Advies vooropleiding: MBO2.

Vaardigheden

Als je deze online training wilt inzetten binnen de opleiding die je volgt, dan werk je aan de volgende vaardigheden en beroepscompetenties (op MBO-niveau): Beslissen en activiteiten, Initiëren, Aansturen, Begeleiden, Aandacht en begrip tonen, Samenwerken en overleggen, Ethisch en integer handelen, Relaties bouwen en netwerken, Overtuigen en beïnvloeden, Presenteren, Vakdeskundigheid toepassen, Analyseren, Onderzoeken, Op de behoeften en verwachtingen van de 'klant' richten, Kwaliteit leveren, Omgaan met verandering en aanpassen, Met druk en tegenslag omgaan, Gedrevenheid en ambitie tonen, Ondernemend en commercieel handelen, Bedrijfsmatig handelen.

Lesmaterialen

De cursus 'Ultieme klantgerichtheid voor leidinggevenden' bestaat uit: Tools voor Persoonlijk Ontwikkelingsplan (POP), VideoColleges, E-books, Communicatieopdracht, Aanbevolen aanpak, Samenvattingen, Instructie klachtenbehandeling, Plan van aanpak voor ultiem klantgericht beleid. Aanvullend lesmateriaal: Audioboeken 'Extreem klantgericht'.

Opbouw van de cursus

Deze cursus is opgebouwd uit diverse e-learning leerobjecten en bevat tevens aanvullend oefenmateriaal. Aan het einde van de cursus is er een eindtoets. 

Aantal modules

Deze cursus bestaat uit 2 modules. 

Toetsing

De online cursus 'Ultieme klantgerichtheid voor leidinggevenden' wordt afgesloten met een eindtoets. De eindtoets bestaat uit meerkeuzevragen.

Certificaat

Als je slaagt voor de eindtoets, ontvang je per e-mail een gewaarmerkt certificaat. Dit certificaat kun je uiteraard op LinkedIn of op een ander loopbaanportal zoals At Monday plaatsen. Zo ontwikkel je je en laat je het ook aan anderen zien!